Rambla Catalunya, 98, 2º2ª - 08008 Barcelona

Entitats solidàries

Fundacions col·laboradores

Conveni de col·laboració entre Fundació Hope and Help i altres fundacions per promoure, impulsar i desenvolupar, el benestar de les persones i dels animals, i evitar la solitud i l’abandonament de persones grans i animals, del nostre entorn.
Alzheimer Catalunya Fundació

Alzheimer Catalunya és una fundació que treballa incansablement des del 1988 per millorar la qualitat de vida de qualsevol persona afectada per una demència. Conscienciem a la societat i generem propostes que incloguin a aquestes persones, a les seves famílies i entorn mitjançant assessorament i formació especialitzada.

Fundació DAINA
Fundació Daina

La Fundació DAINA per a la defensa dels animals i la natura té com a objectiu transmetre tot el potencial que tenen els animals. Els beneficiaris de l’activitat fundacional són persones de totes les edats interessades en la defensa dels animals i de la natura, sobretot persones afectades per disminucions de caràcter físic o psíquic, així com per problemes de caràcter social i econòmic.

Fundació Roure

La Fundació Roure és una Fundació privada sense ànim de lucre. Acompanya a persones que es troben en situació de precarietat per tal que siguin el més autònomes possible i puguin portar a terme el seu projecte de vida.

Com col.laborar

Vull fer