Rambla Catalunya, 98, 3º1ª - 08008 Barcelona
685 448 415 | 93 211 10 93

La raó de ser

Les persones, mai no haurien d’acabar la seva última etapa de la vida sentint-se aïllades, oblidades. Mai haurien d’estar soles i menys, molt menys, sentir-se soles.

Moltes persones grans viuen acompanyades d’un gos o d’un gat i aquest ho és tot per a elles. És l’única companyia que tenen durant les llargues hores del dia. Però arriba un dia en que la persona gran no hi veu bé, no camina bé, no se sent amb forces o ànims de treure la mascota a passejar o de tenir la cura que seria la correcte. Llavors, què? És la solució portar la mascota a una gossera? És la solució abandonar l’animal? És la solució deixar sola a la persona sense la seva ànima amiga?

Cap animal ni cap persona hauria de patir aquesta separació. Són ànimes que tenen molt, moltíssim a donar.

Quantes vegades una persona gran és ingressada a un hospital i no se sap què fer amb la seva mascota, quantes vegades han hagut de despendre’s de la mascota perquè ningú no en podia tenir cura. Quina sorpresa més desagradable quan la persona gran torna a casa i es troba que la seva ànima amiga ja no hi és. Aquesta persona plora en silenci la seva falta i pateix la solitud i el desconsol. I quina llàstima la mascota que ha estat estimada en l’escalfor d’una llar i acaba a una freda gossera.

Mai s’han de separar forçosament dues ànimes que s’estimen. Mai han d’acabar patint la solitud i l’abandonament.

Per què no fer que això no passi?

Per què no ajuntar dues ànimes que se senten soles per a que es facin companyia mútuament?

Per què no evitar que la solitud sigui forçosa?

En què consisteix

Hi ha molta gent gran que conviu amb una mascota i que aquesta, representa un element molt important de la seva vida. A vegades representa l’única companyia que tenen aquestes persones.

És aquí on la Fundació Hope & Help vol actuar, evitant que cap persona gran hagi de desprendre’s de la seva mascota i a l’hora evitar que aquests animals acabin a una gossera.

dirigit a…

PERSONES GRANS AMB
MASCOTES

Volem ajudar a les persones de la tercera edat a cuidar les seves mascotes, evitant que per diferents motius se n’hagin de desprendre

PERSONES GRANS QUE
VIUEN SOLES

Volem ajudar a les persones grans que viuen soles a que puguin gaudir de la companyia d’una mascota i que aquesta tingui de nou una llar

Volem que dos ànimes
que estan soles es
facin companyia i
convisquin juntes

Quins beneficis aporta

Com ajuden els animals abandonats a la tercera edat?

Els animals fan que les persones grans tornin a sentir-se necessàries, acompanyades i que comparteixin sentiments.

Com ajuden les persones grans als animals abandonats?

Les persones grans poden ajudar a que els animals tornin a tenir una llar i que se sentin atesos i estimats.

Com col.laborar

ADOPTAR
UN ANIMAL
DONAR