Rambla Catalunya, 98, 2º2ª - 08008 Barcelona

La raó de ser

Les persones, mai no haurien d’acabar la seva última etapa de la vida sentint-se aïllades, oblidades. Mai haurien d’estar soles i menys, molt menys, sentir-se soles.

Moltes persones grans viuen acompanyades d’un gos o d’un gat i aquest ho és tot per a elles. És l’única companyia que tenen durant les llargues hores del dia. Però arriba un dia en que la persona gran no hi veu bé, no camina bé, no se sent amb forces o ànims de treure la mascota a passejar o de tenir la cura que seria la correcte. Llavors, què? És la solució portar la mascota a una gossera? És la solució abandonar l’animal? És la solució deixar sola a la persona sense la seva ànima amiga?

Cap persona ni cap animal hauria de patir aquesta separació. Són ànimes que tenen molt, moltíssim a donar.

Quantes vegades una persona gran és ingressada a un hospital i no se sap què fer amb la seva mascota, quantes vegades han hagut de despendre’s de la mascota perquè ningú no en podia tenir cura. Quina sorpresa més desagradable quan la persona gran torna a casa i es troba que la seva ànima amiga ja no hi és. Aquesta persona plora en silenci la seva falta i pateix la solitud i el desconsol. I quina llàstima la mascota que ha estat estimada en l’escalfor d’una llar i acaba a una freda gossera.

Mai s’han de separar forçosament dues ànimes que s’estimen. Mai han d’acabar patint la solitud i l’abandonament.

Per què no evitar que això passi?

Per què no ajuntar dues ànimes que se senten soles per a que es facin companyia mútuament?

Per què no evitar que la solitud sigui forçosa?

En què consisteix

Hi ha molta gent gran que conviu amb una mascota i que aquesta, representa un element molt important de la seva vida. A vegades representa l’única companyia que tenen.

És aquí on la Fundació Hope & Help vol actuar, evitant que cap persona gran hagi de desprendre’s de la seva mascota i a l’hora evitar que aquests animals acabin a una gossera.

La Fundació Hope & Help tindrà cura de les mascotes de les persones grans majors de 65 anys i que viuen soles.

Ho farà en els següents casos i actuarà després d’analitzar cas per cas:

ATENCIONS A
DOMICILI

Ens desplaçarem a la vivenda de la persona gran per tenir cura de la seva mascota. Segons necessitats, es treurà a passejar, s’alimentarà, es rentarà i portarà al veterinari

LA PERSONA GRAN ÉS HOSPITALITZADA

Mentre duri la seva absència es buscarà una casa d’acollida fins que la persona gran torni a casa

LA PERSONA GRAN ÉS INGRESSADA A UNA RESIDÈNCIA

Es buscarà una casa d’acollida fins que se li trobi una nova llar (s’analitzarà cada cas i segons raça i grandària del animal s’aplicarà la millor opció per a garantir el benestar del animal)

UNA PERSONA GRAN VOL ACOLLIR A UNA MASCOTA

La persona gran haurà de ser major de 65 anys i viure sola. La mascota que oferirem serà seleccionada amb cura per a que la relació i en vincle sigui perfecte

ATENCIONS A
DOMICILI

Ens desplaçarem a la vivenda de la persona gran per tenir cura de la seva mascota. Segons necessitats, es traurà a passejar, s’alimentarà, és rentarà i portarà al veterinari

LA PERSONA GRAN ÉS HOSPITALITZADA

LA PERSONA GRAN ÉS INGRESSADA A UNA RESIDÈNCIA

UNA PERSONA GRAN VOL ACOLLIR A UNA MASCOTA

Pots veure el contingut sencer sobre les actuacions de Hope & Help en el projecte Bella Vella Ànima, obrint el següent arxiu

La Fundació Hope & Help, exceptuant les costes de veterinari per a posar la cartilla al dia i que s’aplicaran segons els barems establerts, es farà càrrec de totes les despeses que comporta el manteniment de la mascota, això és: alimentació, estris que pugui necessitar i perruqueria ( quan es cregui necessària).

dirigit a…

PERSONES GRANS AMB
MASCOTES

Volem ajudar a les persones de la tercera edat a cuidar les seves mascotes, evitant que per diferents motius se n’hagin de desprendre

PERSONES GRANS QUE
VIUEN SOLES

Volem ajudar a les persones grans que viuen soles a que puguin gaudir de la companyia d’una mascota i que aquesta tingui de nou una llar

Volem que dos ànimes
que estan soles es
facin companyia i
convisquin juntes

Quins beneficis aporta

Com ajuden els animals abandonats a la tercera edat?

Els animals fan que les persones grans tornin a sentir-se necessàries, acompanyades i que comparteixin sentiments.

Com ajuden les persones grans als animals abandonats?

Les persones grans poden ajudar a que els animals tornin a tenir una llar i que se sentin atesos i estimats.

Com col.laborar

VULL
SER
VOLUNTARI