Una dosi d’humor per a salvar al món

Una persona capaç de provocar somriures és més valuosa que la loteria de nadal. especialment si a més d’alegrar la teva vida i fer millor el teu dia, ho fa per una bona causa. Aquest és el cas de Andróminas, un col·lectiu d’artistes que sorgeix al juliol de aquest any i que intenten unir diferents formes d’expressió a través de la improvisació.

Aquest grup s’ha unit a la labor de la fundació Hope&Help, no sols actuant com a voluntaris en els casos de la fundació, sinó també oferint tallers per a millorar la dinàmica i la compenetració entri els membres d’aquesta

En aquesta ocasió, Andróminas arriba una mica més enllà presentant un espectacle d’humor negre en benefici de Hope&Help. El 27 de desembre, en el bar Tinta Roja a les 20.00, s’alternaran monòlegs improvisacions per a fer-nos passar una estona meravellosa i al mateix temps recaptar fons per a donar-los al treball de la fundació.

Les entrades estan disponibles enhttps://www.eventbrite.es/e/androminas-humor-negro-para-salvar-el-mundo-tickets-86411159103 . Veuen a riure amb les improvisacions i monòlegs més disbauxats que trobaràs sense sentir-te culpable i porta’t la satisfacció de, mitjançant el teu gaudi, ajudar a persones majors i amb el risc d’exclusió social i a les seves mascotes.

Compra la teva entrada ja i porta als teus amics a passar una bona estona!!