Twist, l’alegria de l’àvia

Twist i Marina a casa

En el matí d’avui, nostre equip de reportatge caní es va dirigir a la trobada de Twist, o com li agrada nomenar-li a la seva propietària Marina,” l’alegria de l’àvia”. Twist i Marina són visitats 2 vegades al dia per algun dels nostres voluntaris, avui ens va tocar nosaltres.

En arribar, es nota immediatament la forta connexió entre aquests dos. Marina obre la porta i Twist es llança damunt dels voluntaris, els saluda, els porta la seva pilota i després torna junt a Marina per a la seva dosi d’afecte maternal.

Twist amb la voluntària Karla

Twist m’acompanya a la sala per a ajudar-me a preparar el lloc de l’entrevista. Mentre ho fa ens confessa que al principi se sentia una mica insegur de tota la situació: els voluntaris, els passejos amb els desconeguts, conèixer nous gossos, etc. No obstant això, confia tant en Marina que accepto encantat tot el canvi.

Twist:l’àvia ja no és tan forta i jo sóc molt independent Quan surto, M’agrada olorar cada arbre i vaig al meu pas. Al ser tan petit, m’he acostumat a córrer, en lloc de caminar, per poder anar al costat dels humans. Per això se’m fa difícil caminar tan a poc a poc amb la mama

Twist i el voluntari Manel esperant el seu cafè.

Què és el que més gaudeixes dels passejos? Li vaig preguntar per curiositat

Twist: el cafè- em diu amb els ulls molt oberts- m’encanta que sempre els voluntaris em porten a algun cafè on em sento a les seves cames i espero que tot el món vingui a jugar amb mi. És molt divertit.

En aquesta història, Marina i Twist tenen una família que es preocupa per ells, que els atén i els vol. Tant així que van ser ells els qui van contactar a la Fundació demanant ajuda. Twist no és només una mascota per a aquesta adorable senyora de 97 anys, és el record més preuat del seu fill mort. Twist li fa companyia i entre ells, hi ha una comunicació molt especial.

Twist

Després de parlar una estona amb els dos és hora de sortir de passeig. Twist necessita gastar energies per a estar més relaxat a casa i poder ajudar a la seva àvia. Ja els comptaré més sobre aquesta parella tan singular, em sembla que vindré a jugar amb ells més sovint.