Trosky, el protector

Són les 6 de la tarda i ja està tancant-se la nit sobre El Raval. D’acord amb la meva agenda avui coneixeré a Trosky, l’únic gos de la fundació amb el qual puc córrer i jugar sense preocupar-me per la meva força de llaurador.

Trosky és un bóxer de 9 anys d’edat amb una força impressionant i una energia que supera fins i tot la meva. Va arribar a la fundació acompanyant a la seva mamà, Sofía, a qui protegeix i ajuda en tot moment. Aquesta singular parella té una connexió especial. Fa molt temps que Sofía va aprendre a viure en silenci, sense poder escoltar res; però el món va posar en el seu camí al seu protector, *Trosky, qui li ha demostrat que l’amor se sent, no s’escolta.

*Trosky i la voluntària *Karla

Només he necessitat una trobada amb ells per a adonar-me de quant es complementen l’u a l’altre. *Trosky té massa força i energia i la seva mamà, encara que vulgui, no pot donar-li al seu amic llargs passejos o jugar amb ell com ho fan els nostres voluntaris. Des que van començar els passejos de caní, els voluntaris afirmen que Sofia es veu més calmada i alegre. Que espera sempre puntual amb la porta entreoberta i *Trosky, corretja en mà, vestit i llest per a sortir.

Els nostres voluntaris de Hope&help afirmen que se senten increïblement segurs i protegits quan ho passegen i que, malgrat el seu grandària, té un cor enorme i bondadós. No obstant això, malgrat les sortides i els jocs, el moment en què més feliç se li veu al caní és quan arriba a casa i torna als braços de mamà.