Les meves petjades a casa

Bella viatjarà més de 600 km per a retrobar-se amb la seva família.

Hola amics

Avui en la tarda he decidit asseure’m a veure una pel·lícula amb el meu humà Generalment els divendres en la tarda veiem pel·lícules que tenen cotxes ràpids i molts homes jugant al pilleta pilla amb uniformes de policia; però avui ha decidit donar-me el gust i hem vist una pel·lícula meravellosa.

Les meves petjades a casa ha provocat que el meu humà m’abraci durant tota la projecció i en acabar m’ha promès que mai ens separarem mai. La pel·lícula és genial, ens la va recomanar una veïna que sabia que ens havia encantat “La raó d’estar amb tu” i sembla que és basada en un llibre del mateix autor.

Bella y Lucas

Narra la història d’una bellíssima gossa que recorre més de 600 quilòmetres durant 2 anys i mig per a tornar a casa i tornar a la seva família. Bella, el meu nou crush caní, canvia la vida de tots els que la l’envolten És la primera mascota terapèutica en un centre de veterans, gràcies a ella es comença a implementar aquest tipus de teràpies a l’hospital, es converteix en la mare d’un petit puma orfe i en la millor amiga i última companya d’un rodamón.

Malgrat trobar diverses llars temporals on va ser estimada incondicionalment per tots, Bella no perd mai el seu propòsit. Després de molt de temps aconsegueix trobar el seu camí i reunir-se amb la seva família i les seves amics els veterans de l’hospital, els qui la defensen heroicament d’un agent de control animal.

La força de voluntat i la lleialtat d’aquesta estrella canina ens han deixat a tots impressionats i ha tocat més d’un cor. Una vegada més queda clar que la unió entre mascotes i humans és indestructible i neix del amor i la companyia que ens fem mútuament.