Inés i Pancho

Cap persona major sola, cap animal abandonat

Hola a tots

Avui l’equip de reportatge caní els porta una història amb un final feliç. Fa uns mesos, la nostra col·laboradoraAlzheimer Catalunya Fundació, ens va contactar amb referència a un dels seus casos. Inés, una senyora de 89, recentment havia perdut al seu amic caní i estava molt deprimida. Necessitava amb urgència un nou company que l’omplís de amor i lladrucs.

Gràcies a que Inés viu amb una cuidadora a temps complet sabíem que, tant ella com el gosset estarien ben atesos i en cas necessari els nostres súper voluntaris podien acudir al rescat dels dos.

Immediatament la Fundació es va posar en contacte amb Fundació Daina – La Fundació de la Societat Protectora d’Animals de Mataró, a els qui casualment els arribaria un adorable mestís de 5 anys que complia a la perfecció amb el perfil necessitat.

Pancho, el nou amic d’Inés, ha trobat el llar al qual pertany i la senyora Inés té un nou amic que li alegra la vida i la fa increïblement feliç.