Els gossos poden detectar el càncer.

No és cap secret per a ningú que tots els gossos tenen una olor sensible. Això ha estat més que útil per a nosaltres per integrar i ajudar els humans en el seu treball. Ens trobaràs en aeroports o terminals evitant el pas de fàrmacs a través de la duana, en l’aplicació de la llei als delinqüents o en la cerca de persones, com a companyes en casos d’éssers humans que pateixen d’atacs d’ansietat o fòbies extremes o, com a membres d’equips Rescat. Però sabia vostè que també podem detectar el càncer en els éssers humans?

Bé, sí, tenim receptors olfactius 10.000 vegades més més precises que les dels éssers humans. Amb una sòlida formació i molta dedicació, podem identificar la presència o no de càncer amb precisió 97. Els resultats, presentats en la reunió anual de la societat americana de Fisiologia podria donar lloc a noves aproximacions a la detecció de càncer que són molt més barates i més precises sense ser Invasiva.

La ciència ha decidit utilitzar el nostre talent per detectar olors que produeixen certes malalties. Alguns de nosaltres ja podem detectar Parkinson, tumors i també indiquen amb l’olor quan un diabètic pateix de nivells perillosos de sucre en la sang. Uneix la nostra detecció de talent Càncer.

Som aquí per cuidar-te i protegir-te, i com més ens ensenyis, més útil estarem. No només li donem alegries infinites, però li advertirà moltes vegades si hi ha alguna cosa malament amb el seu cos, fins i tot molt abans que els metges.