Guanyadora del “Concurs Sant Jordi des de casa”

El passat 23 d’abril, i amb motiu de la *Diada de Sant Jordi, llancem a les xarxes socials el 1r Concurs de Fotografia Amateur de Sant Jordi organitzat per la *Fundació Hope & Help, donant suport a la iniciativa de l’Ajuntament de Barcelona “Sant Jordi des de casa”.

Amb aquesta acció, l’objectiu que volem aconseguir és donar visibilitat al vincle persona-animal, incloent la fotografia guanyadora en el llibre que la fundació Hope & Help publicarà a la fi d’aquest any 2020 i titulat “Ànimes Bessones”, com a dedicatòria i reconeixement a totes les persones que formeu part del nostre projecte.

El jurat ha triat la fotografia per la seva originalitat i senzillesa d’estil, però sobretot s’ha valorat el sentiment d’amor i unió que desprèn la imatge.

La fundació Hope & Help i tot el seu equip felicita Guadalupe Souto, de Barcelona, per ser la guanyadora del premi. Felicitats!

Foto guanyadora del primer Concurs de Fotografia de Sant Jordi, organitzat per la *Fundació *Hope & *Help
Foto guanyadora “Concurs Sant Jordi des de casa”