Rambla Catalunya, 98, 2º2ª - 08008 Barcelona

Fundació Hope & Help a la Fira Gran 2019

Aquest any ens hem estrenat a la 21a Edició del Saló de la Gent Gran de Catalunya..

Visitants de l'estand Fundació Hope & Help Fira Gran 2019 barcelona
Visitants de l’estand Fundació Hope & Help Fira Gran 2019 barcelona

Estem molt satisfets ja que durant els 4 dies de la seva durada vam fer arribar la nostra tasca a moltes persones grans i no tan grans, per tal de poder ajudar a tots els que necessiten del nostre suport amb les seves mascotes, perquè mai trenquin aquest preciós vincle.

Estem també molt agraïts, ja que van ser molts els interessats a en voler col·laborar amb la nostra fundació com a voluntaris.

Expliquem que la Fundació Hope & Help vol evitar que cap persona gran que ha gaudit de tota una vida al costat de la seva mascota hagi de separar-se forçosament d’aquesta. Tenir un animal de companyia no ha de ser mai un problema, sinó una dosi diària d’amor i companyia: Són dos belles ànimes que tenen molt a donar. I la gent gran que vulgui rebre els innombrables beneficis d’una mascota, compten amb el nostre suport per aconseguir-la i cuidar-la en el seu dia a dia, així com de les seves despeses en cas de necessitat.

En tot moment volem impedir el desconsol que provoca una separació forçosa de l’amo i la seva mascota, evitant la solitud de la gent gran i l’abandonament dels animals (PROJECTE “BELLA VELLA ÀNIMA”)