Entrenant l’esperança

No hi ha res millor que reunir-se amb amics un dissabte en la matí. Contar històries, compartir experiències; però, si damunt de tot el fas per una bona causa, comences a adonar-te que cada decisió importa, que cada granet de sorra és important i que entre tots podem canviar el món.

Aquest dissabte ens hem reunit un grup de voluntaris de la Fundació per a millorar el nostre treball i fer més feliços a les persones i les mascotes que ajudem en Hope&Help. De la mà d’un dels voluntaris hem realitzat un taller que ens ajudarà a entendre i controlar de manera més efectiva les reaccions de les mascotes amb les quals treballem.

Hem après a bregar amb situacions complicades, a comunicar-nos millor i respondre a consciència a les preocupacions i fòbies dels casos de la fundació. D’aquesta manera,la volta és més agradable per a les mascotes i l’estrès que alliberen les ajuda estar més relaxades i còmodes a casa, en companyia dels seus amics humans.

La trobada va ser màgica i el taller meravellós. Ens va omplir tots d’esperances en el canvi que produïm en les vides de les persones que no poden atendre els seus animals de companyia a causa de les limitant que els imposa la vida. Una vegada més sota la consigna de Cap persona major sola, cap animal abandonat, ens aixequem per a ajudar en tot el que sigui possible.