Carta “Sant Jordi des de casa”

Foto Carta de Sant Jordi 2020, des de casa de la Fundacio Hope & Help

Aquest Sant Jordi 2020 ha estat un estrany dia de roses i llibres. Havia de ser un dia lluminós, un dia alegre, amb els carrers plens de gent tafanejant per les paradetes de llibres, ensumant els capolls de les roses i dubtant si comprar la vermella, la groga o la blava, la de les espigues llargues o la de l’embolcall brillant amb el llaç gran. Gent il·lusionada per portar al cap vespre la rosa a la persona estimada i el llibre que compartirien llegint junts.

Aquest any ens ha estat robat aquest dia tan maco. Les roses han anat de whatsapp en whatsapp, i les pàgines dels llibres s’han reflectit en les brillants pantalles de les tabletes i ordinadors. Els carrers han estat buits, trists, sols a les balconades es podia veure gent somiant roses i llibres.

Som coneixedors i conscients del buit general que aquest any ens envolta, del buit que s’ha instal·lat a dins del molts cors i és per això que aquest escrit vol ser un homenatge a totes les persones que han marxat, a tantes persones a les quals ha sobrevingut la mort quan no tocava. Per a elles les roses han estat plenes d’espines i han estat deixades des del cel sobre les seves tombes i els llibres…. els llibres malauradament han escrit pàgines tristes i amargues o simplement han deixat en blanc pàgines que havien d’estar plenes de vida.

Des de la Fundació Hope & Help volem rendir homenatge a totes aquestes persones que ens faltaran, que ja no hi seran. Volem omplir el seu record amb roses blanques, símbol de pau i estimació, roses perfumades perquè impregnin d’esperança a tots els qui troben a faltar el seu esser estimat, i omplir aquelles pàgines que s’han quedat en blanc amb aquestes paraules:

“NO US OBLIDAREM MAI. ALLÀ A ON ESTEU ARA MATEIX, HI SERÀ EL NOSTRE COR”. 🌹

Carta d’Anna Faura, Fundadora Hope & Help.