Eladio i Cleo, una història trista amb un final feliç.

Eladio i Cleo

Hi ha històries d’amor que ens emocionen, pel·lícules amb una trama tan intensa que ens fan plorar tota l’estona i aguantar la respiració esperant un final feliç. Aquesta és una d’aquestes històries; de les quals comencen en una bufona casa, amb una bella vida. Aquesta és la història de Eladio i Cleo.

El Sr Eladio i la seva gosseta Cleo estaven a cura d’una treballadora social que els ajudava constantment. Pel fet que Eladio havia sofert un Ictus, a part d’estar en fase terminal de la seva lluita contra el càncer, havia de ser internat en un hospital amb urgència. La seva principal preocupació era la seva petita yorkshire, Cleo. No volia deixar-la sola i es negava a ingressar-se fins que la seva amiga estigués en bones mans.

Cleo a la casa d’acolliment al costat de Madi

El seu treballador social es va posar en contacte amb la Fundació per aconseguir una casa d’acollida per a la bella Cleo, mentre que el seu pare estava a l’Hospital. Immediatament ens vam posar a treballar. Trobem una acollidora llar per a *Cleo de la mà d’una de les nostres voluntàries. Portem a la petita al veterinari, rebia els seus passejos diaris i quan preparàvem la primera visita a l’hospital perquè es reunís amb el seu amo, ens va arribar la notícia que Eladio havia mort.

La nostra tristesa va ser immensa, el Sr Eladio ja no estava amb nosaltres i en els seus últims moments no va poder ni tan sols acomiadar-se de la seva única família: Cleo. La petita va quedar a càrrec de la fundació, i es va convertir en prioritat buscar-li una llar definitiva on pogués donar i rebre tot l’amor del món. Va ser tal la seva sort que només unes setmanes després ens va contactar la Fundació CAMO, sol·licitant ajuda per a Carmen: una senyora de 74 anys que vivia amb el seu fill amb paràlisi cerebral. El seu company caní havia mort recentment i buscava un nou integrant per al seu família.

Cleo en la seva nova llar al costat de Carmen

Com a Carmen va saber que Cleo havia quedat recentment òrfena i que ella podia oferir-li una llar, no el va pensar dues vegades. Es van fer tots els arranjaments necessaris i la petita va passar a formar part d’una nova família en la qual avui dia és molt feliç.