Ampliem Serveis a l’Usuari

La fundació hope & help amplia els seus serveis als usuaris

Benvolguts companys i amics,

A punt d’entrar a la fase 1 (esperem que aviat), us volem informar de com ha anat tot aquests dies i de les novetats. Des que vam entrar en l’emergència sanitària ens vam veure obligats a aturar-ho tot i poc després, seguint l’estricte protocol sanitari, vam poder començar a actuar en tots aquells casos en el que ens era possible per proximitat de la persona voluntària.

Hem seguit així durant dos mesos, ens han entrat casos nous de diferent índole, per la Covid-19 i per altres motius.Però el més important és que hem pogut donar suport i tranquil•litat a la persona usuària. .

Aquesta nova situació que ens ha tocat viure, ens ha obert la porta a altres accions i és el que tot just iniciem. Principalment, la tasca de la Fundació era la d’atendre a les persones grans, traient a passejar el seu gos i fent acollides en aquells casos en què es requeria. Posteriorment es va parlard’intentar ampliar les accions atenent a les persones grans, conversant amb elles i convidant-les a sortir a passejar amb el gos. Aquesta acció ja s’ha implantat des de fa uns dies i més ara amb la situació actual en la qual lespersones grans confinades se senten més soles que mai.

Ara però, anem a fer més accions encara, totes elles per a facilitar la vida a les persones necessitades i això vol dir, a part de tot l’anomena’t abans, ajudar en les compres i acompanyar al metge. A totes les entitats a les quals contactem per donar-nos a conèixer, ja els diem que el nostre equip de voluntaris a part d’atendre l’animal de companyia, també pot ajudar en totes aquestes altres tasques del dia a dia. . Per un altre costat, creiem molt important ampliar el camp d’acció, ja que de persones necessitades, no sols n’hi ha de grans. Atendrem a casos provinents de violència de gènere, de persones sense sostre, invidents, amb discapacitat psíquica o física, en definitiva a totes aquelles persones en situació de vulnerabilitat. Molts de vosaltres us vàreu apuntar al voluntariat precisament per atendre l’animal de companyia de les persones grans. .

Molts de vosaltres us vàreu apuntar al voluntariat precisament per atendre l’animal de companyia de les persones grans. Potser no us atrau aquesta nova via d’acció, però no passa res, com sabeu, una dels avantatges del nostre voluntariat, és la llibertat d’actuar en aquells casos que pel motiu que sigui us motiven, però ara teniu la possibilitat d’ampliar la vostra experiència i ajudar a moltes més persones. Però sempre, sigui el cas que sigui, l’eina emocional serà l’animal de companyia.

Però sempre, sigui el cas que sigui, l’eina emocional serà l’animal de companyia. No deixarem de vetllar per la persona, però tampoc per l’animal i evidentment pel vincle persona-animal.

Sols ens queda agrair-vos a tots-es vosaltres la vostra dedicació i la vostra ajuda. Com sempre hem dit, sou l’ànima de la Fundació. Gràcies!! Gràcies!!

Rebeu una abraçada molt forta, cuideu-vos molt i en res tornarem a actuar amb més força que mai!!