Rambla Catalunya, 98, 2º2ª - 08008 Barcelona

Fundació Hope & Help tindrà cura d’animals de persones tutelades per Alzheimer Catalunya Fundació

Persones amb demència no hauran d’acomiadar-se de les seves mascotes

Alzheimer Catalunya Fundació i Fundació Hope & Help arriben a un acord perquè gent gran que es trobi sola no tingui que acomiadar-se dels seus animals de companyia i rebin ajuda perquè aquests estiguin ben cuidats.

Alzheimer Catalunya Fundació i Fundació Hope & Help arriben a un acord perquè gent gran que es trobi sola no tingui que acomiadar-se dels seus animals de companyia
Alzheimer Catalunya Fundació i Fundació Hope & Help arriben a un acord de col·laboració .

Gràcies al conveni de col·laboració entre les dues entitats la Fundació Hope & Help tindrà cura d’animals de persones tutelades per Alzheimer Catalunya Fundació, ja sigui cura puntual o diària.  El objectiu és evitar que les persones i els animals que han gaudit d’una vida junts, s’hagin de separar, i que les persones grans que viuen soles i els animals sense llar, puguin donar-se tot l’afecte que es mereixen.

Quan Alzheimer Catalunya Fundació es trobi amb situacions de gent gran hospitalitzada, la Fundació Hope & Help acollirà temporalment la seva mascota fins que torni a casa seva. En situacions de gent que ingressa a una residència geriàtrica, Hope & Help acollirà la mascota i oferirà la possibilitat de visitar a la persona a la residència amb la seva mascota. A més en el supòsit que Alzheimer Catalunya comuniqui situacions de gent gran que vol un animal de companyia, Hope & Help li oferirà un animal adequat i si ho desitja la persona beneficiària, Hope & Help l’ajudarà a gestionar la seva cura.

Ignasi Ferrer. Director de Fundació Alzheimer Catalunya.

Estem convençuts que amb aquest acord canviarem la vida de moltes persones i de molts animals. Aconseguirem que ni l’Alzheimer ni les demències puguin amb una cosa tan meravellosa com és la relació entre una persona i la seva mascota!