Atents a Gipsy

La fundació Hope&Help, té com un dels seus principis fonamentals protegir el vincle entre les persones i les seves mascotes. Per això duem a terme moltes accions, entre les que es troben visites regulars als casos de la fundació, suport de grups de voluntaris a les persones de poca mobilitat per ajudar-los amb les seves mascotes, cases de acollida i seguiment de casos per situacions d’emergència amb els seus amos com ara: ingressos a hospitals i centres mèdics, malalties que li impedeixin al propietari, de forma intermitent satisfer les necessitats de les seves mascotes, etc.

Aquest és el cas de Gipsy, la gata de dos anys del senyor Xavier Castany. Xavier, de 81 anys, va contactar amb la fundació després d’escoltar el nostre propòsit en una entrevista a RAC 1, en el programa TODO ES POSIBLE. Immediatament ens va visitar a les nostres oficines per assabentar-se millor del programa i veure les opcions de suport que podríem oferir-li. No va comentar que, degut als seus problemes del cor, sovint havia de ser ingressat i ho passava molt malament degut a que la seva amiga felina quedava desatesa.

Immediatament vam anar a visitar la llar de Xavier i Gipsy per conèixer als nous membres de la família Hope&Help i fer els preparatius pertinents per començar el seguiment del cas. Se li va assignar a la llar una voluntària que estaria disponible en cas d’emergència per atendre a Gipsy i se li va mostrar el funcionament de la llar perquè la gateta no hagués de deixar la seva llar per un d’acollida durant els esporàdics ingressos d’en Xavier.

Quedem atents a la trucada d’en Xavier per encarregar-nos de Gipsy en cas necessari i ens contenta saber que el Sr. Xavier està més tranquil perquè la seva felina estarà en bones mans.